Erol İpek Yanikimu (Yazılmamış Şiir)

21:27:00

 Aşk, sevgi, ayrılık, özlem gibi duyguları şiirlerinin içerisine harmanlamış Erol İpek. Kısa gibi görünen mısraların içerisinden hisler taşıyor. Bu taşma sonucu insanın yüreğine konuyorlar.

"Şehrin ortasında
Çengele astım yüreğimi 
Sokakları adımlıyorum
En işlek caddelerin birinde
Meyhaneye uğradım
Saat kaçtı bilmem dönerken eve
Asılı yüreğim çengelde
Tanrım yine de 
Bir acı içimde
Gidelim dedim kendime 
Gidebilsek gülüm
Sevda insanlarının şehrine"

Sade bir dil ile yazılmış şiirler. Bu sayede şiir okumaya yeni başlayacak kişiler de rahatlıkla okuyabilecek. Şiirlerin kısa ama anlamı derin olmasından dolayı biraz Özdemir Asaf havası hissettim ben.

"Bir gün susacak şarkılar
Son şarkının ne olduğunu
Başkemancı bilecek
Görülecek hesaplar
Boşalacak masalar
Sahipsiz sevdaları hayalleri
Sevgi sözcüklerini efkarları
Temizlikçiler süpürecek
Kapıda kırmızı gül satan kadın
En son gidecek"

Yaşam ve ölüm kavramlarını aşkın varlığı veya yokluğu ile ilişkilendirmiş.

"Ölüm sadece buruk bir aşk şarabı
Sensizliktir yudumlanan"

"Şiir okumayı seven kişilerin yazılan şiirlerdeki duyguları hissedeceğini düşünüyorum. 

"Kuşlar gibi geleceğim 
Konacağım bahçendeki ağaca
Evinin bacasına mutfak pencerene
Sever misin bilmem
Kuşdili şarkılar söyleyeceğim
Sonsuz değildir hiçbir şey"





You Might Also Like

0 yorum