Atilla Yıldız Duyguların Figanı

20:55:00

 Atilla Yıldız, ilk şiirini ve birçok bestesini elli yaşından sonra kaleme almış. Kitabı okurken, yaş konusunun insanın kendi beyninde kurcaladığı bir olgu olduğunu yeniden fark ettim. Yapmak istediğimiz veya hayalini kurduğumuz birçok şeyi yapabileceğimizin en büyük kanıtlarından birisi Atilla Yıldız. 

"Dünya bir handır gelip geçene
Şarkılar bir meydir aşkı seçene"

Bu kitapta anılarını, bestelerini, bu bestelerin TRT'ye yollanması ve albüm yapılmasının güzel yolculuğunu okuyoruz. Kitabın içerisinde birçok kişinin bu besteler hakkındaki yorumları da mevcut. 

Okuduğum bestelerden Atilla Bey'in empati duygusunun fazla olduğunu fark ettim. Aşkı ve hüznü bestelerine çok güzel aktarmış. Aynı zamanda sizi içine çeken bir dile sahip. 

"İsimsiz Kadın

Hicran koydum adını
Şarkılarda gizledim
Hayalimde yaşattım
Seni isimsiz kadın

Ne sen geldin vuslata
Ne ben seni yaşadım
Hayalimde özledim
Seni isimsiz kadın"

Bestelerde bir insanın dünyadaki yaşamının kısalığına da dem vurulmuş. İnsanın göçüp gideceğini dile getirerek hayatın ne olduğunu da sorgulatıyor.

Yaşın önemsiz olduğunu insanlara göstererek umut olduğu ve besteleri için kendisini tebrik ederim. 




You Might Also Like

0 yorum