The Book Thief (Kitap Hırsızı)

17:35:00

Severek okuduğum Markus Zusak'ın Kitap Hırsızı kitabının film uyarlaması ile karşınızdayım. Bana göre kitaplar filmlerden daha iyidir. Hayal gücüm ile karakterleri yaratmak hoşuma gidiyor. Filmde ise karakter önüme seriliyor. Bu yüzden kitaplar benim için daha özeldir.



Filmin konusu İkinci Dünya Savaşı sırasında Liesel  Almanya'da yaşayan bir çocuktur. Tren yolculuğunda erkek kardeşi ölür. Onu yolda karların altına gömerek yolculuklarına devam etmek zorunda kalırlar. Kardeşi gömülürken rahip kitabını düşürür ve Liesel o kitabı gizlice alır. Kitap Hırsızının ilk kitabı budur.  Tren yolculuğundan sonra annesi onu evlatlık vermesi ile kendini Rosa ve Hans'ın yanında bulur. İşte hikaye böyle başlıyor.

Öncelikle şunu söylemem gerekiyor; kitapta olaylar daha ayrıntılı anlatılmış. Filmde ise bu durumlar biraz hızlı geçilmiş. Bu durum beni rahatsız etse de filmi keyifle izledim ve sonunda yine gözlerimde yaşlar oluştu.




Kitap Hırsızı 2013 Almanya-ABD ortak yapımıdırBrian Percival tarafından yönetilen filmin başrollerinde Emily WatsonGeoffrey RushSophie NélisseBen Schnetzer, Nico Liersch ve Joachim Paul Assböck yer almaktadır.

Eğer bu filmi izlemek istiyorsanız ilk başta kitabını okumanızı daha sonra filmi izlemenizi tavsiye derim. 
Aşağıda Kitap Hırsızı kitabı yorumunu da bırakacağım orada konuyu daha ayrıntılı inceledim. 
http://fuldenufacik.blogspot.com.tr/2016/09/markus-zusak-kitap-hrsz.html



IMDb puanı: 7.6 
Benim puanım 8.9 
Keyifli seyirler. :)

You Might Also Like

0 yorum