Nisan Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar (2018)

15:23:00

Mart ayı umduğum gibi gitmedi. Sadece dört kitap ve bir dergi okuyabildim. Okulun başlaması ve okulu bir düzene oturtmam dönemin bitimine kadar sürecek gibi. (Hazirana kadar) Ben de gittim yine fazla kitap seçerek okuyabilme umudumu pozitif tutmaya çalışıyorum. 

Şimdi gelelim mart ayında okuduklarıma:
- Halil Cibran Ermişin Bahçesi
- Mario Levi Tek Cümlelik Aşklar
- Barış Bıçakçı Bizim Büyük Çaresizliğimiz
- Burcu Bakdur Ham
- Ot dergisi sayı:60

Mart ayında okuduğum kitaplardan bir çok şey öğrendim ve bunları size aktarmak için sabırsızlanıyorum. En kısa sürede yorumlarına gireceğim. (Eğer öncelikle bunun yorumunu yap dediğiniz kitap ve dergi varsa yorum yazmayı veya mail atmayın unutmayın.)

Nisan ayı okumayı planladığım kitaplar:




Wolfgang Amadeus Mozart My Dearest Father: "En Sevgili Baba" olarak çevirebilirim bu kitabın ismini. Penguin books böyle mini seri yapmış klasikler için. Daha okumadım bu yüzden ingilizce seviyesi hakkında bir yorum yapamıyorum. Geçen ay her ay bir yabancı kitap okumak istediğimden bahsetmiştim. Bu ay umarım bunu gerçekleştirebilirim.

Meik Wiking Hygge Danimarkalıların Mutluluk Sırrı: Bu kitabı okumaya başladım bile. Okurken sizi motive edecek ve yeni şeyler öğreneceğiniz bir kitap. Bitirdiğim zaman en kısa zamanda yorumuna gireceğim.

José Saramago Körlük: Yazarın ustalıkla yazdığı kitapları beni hep kendine çekiyor. Bu kitaba da başladım. Şimdilik 50. sayfadayım ancak kitap sizi alıp götürüyor. Mutlaka bakın. ben bitirdikten sonra en kısa sürede yorunuma gireceğim.

Not: José Saramago'dan okuduğum kitaplarının yorumlarının linkini bırakıyorum isterseniz bakabilirsiniz.


Meltem Yılmaz Soraya: Bu kitabı bana yazar yollamıştı. Ben de arka kapağını okuyunca ve 2015 Berlin Film Festivali'ne Seçilen Roman olduğunu öğrenince listeye eklemek istedim.

Tuna Serim Nazım ile Piraye: Nazım Hikmet benim en sevdiğim şairlerden biridir. Okurken yüzümde tebessüm ile hayranlıkla sayfaların içinde kaybolurum.  Geçen ay okuyamadığımız için bu ay sevgili @bizimmahalleninkitapcisi ve @gonul_kitaplığım ile beraber okuyacağız. (insatgram hesaplarını yazdım isterseniz bakabilirsiniz.)

Not: Nazım Hikmet'ten okuduğum kitaplarının ve Nazım Hikmet ile ilgili okuduklarımın yorumlarının linkini bırakıyorum isterseniz bakabilirsiniz.

https://fuldenufacik.blogspot.com.tr/2015/10/emin-karaca-nazm-hikmet-asklar.html

Jack London Vahşetin Çağrısı: İnstagramda yaptığım oylama snucunda en çok bahsedilen 3 modern klasik kitaplarını bu ay okuyacağımdan bahsetmiştim. Onlardan biri de Vahşetin Çağrısı oldu. Jack London'ı lisedeki derslerimden biliyorum ve ademden Önce isimli bir kitabını okumuştum. bakalım nasılmış.

Not: Jack Londan'dan okuduğum kitaplarının yorumlarının linkini bırakıyorum isterseniz bakabilirsiniz.


Anthony Burgess Otomatik Portakal: En çok bahsedilen modern klasiklerden biri de Otomatik Portakaldı. Kitabın filmi de olduğunu ve dilinin argo olduğunu biliyorum. Fakat ben argo kelimelerden pek rahatsız olan biri değilim. Bakalım nasılmış?

William Golding Sineklerin Tanrısı: Bu kitap ile ilgili hiç olumsuz yorum okumadım. Bu yüzden beklentim büyük. Bakalım nasılmış?

Jodi Picoult Kız Kardeşim İçin: Bu kitap ile ilgili olumsuz bir yoruma rastlamadım. Bu yüzden beklentim büyük. Bu kitabı sevgili @kitap_dostum ile okuyacağız. Geçen ay okuyamamıştık ama bu ay okuyacağız. (İnstagram hesabını yazdım isterseniz bakabilirsiniz.) Bize katılmak istiyorsanız mail atabilirsiniz ya da yorum yazabilirsiniz.

Fikret Yıldırım Kendine Yabancı: Yayınevinin kitabı bana yollaması sayesinde bu kitabın varlığından haberdar oldum. Elimden geldiğince farklı tarzlarda kitap okumaya çalışıyorum. Bu kitap da yeni çıkan kitaplardan biri. Arif ve Ela'nın kesişen yollarını okuyacağız bu kitap da.

Tunahan Atalay Fikrimin Çivisi Çıktı: Öykü kitapları beni hep mutlu etmiştir. Bu ay mutlaka okuyacağım bu kitabı.

Dr. Elizabeth Lombardo Kendini Aş!: Kişisel gelişim kitaplarını okumayı seviyorum. Benim için önemli olan bu Kişisel Gelişim kitaplarının benim hayatımda etkili olması gerekir. Mükemmeliyetçilik ile ilgili bu kitap bakalım nasılmış?

Not: Önceden okuduğum Kişisel Gelişim ile ilgili kitapların yorumlarının linkini bırakıyorum isterseniz bakabilirsiniz. 

https://fuldenufacik.blogspot.com.tr/2017/08/munim-sekman-her-sey-seninle-baslar.html

https://fuldenufacik.blogspot.com.tr/2016/06/dr-brene-brown-mukemmel-olmamann.html

You Might Also Like

0 yorum