Cien Años De Perdón (Kutu 314)

19:18:00

Genelde gerilim filmleri izlemiyorum ama bu film karşıma çıkınca bir şans vermek istedim. Filmin başında yine mi banka soygunu diye başladım ama ilerleyen sahnelerde film beni şaşırttı.




Film,  Valencia şehrinde yaşanan banka soygununu anlatmaktadır. Fakat bu banka soygununun arkasında 314 numaralı kasada bulunan bilgilerin  Parlemanto'da bulunan bir siyasetçiye ait olması soygunun gidişat yönünü değiştirir.

Kasanın içinde bulunan bilgiler sadece o siyasetçiye ait olsa özel ajanların bir anda Valencia şehrine gelmesi beklenemezdi. Diğer siyasetçilerin hayatını etkileyecek bilgilerin olup olmadığı bilinmeyen bilgilerin kimin eline geçeceği işte asıl soru buydu.

6 kişilik hırsız ekibinin planı da suya düşünce (yağmurlu bir günde soyguna kalkıştılar bu yüzden kaçacakları tünel su almıştı ve tünel kullanılamaz hale geldi.) onlar da 314 numaralı kasadaki bilinmeyen bilgiler ile devleti tehdit etmeye başladılar.



2016 yılı yapımı filmin yönetmeni Daniel Calparsoro'dur. Başrolleri de Luis Tosar Rodrigo De La Serna José Coronado Raúl Arévalo Luciano Cáceres paylaşmaktadır.

Filmdeki olaylar sürükleyici bir şekilde ilerliyordu. Kasada ne var? Hırsızlar yakalanacak mı? gibi soruları sorarak izliyorsunuz filmi. Sırf banka soygunu olsaydı filmi pek sevmeyebilirdim ama başka bir entrika katmak bana göre filmi güzelleştirmiş.





IMDb puanı: 6.3
Benim puanım 8.0.
Keyifli Seyirler. :)

You Might Also Like

0 yorum