3 Days To Kill (Son Üç Gün)

21:13:00

Filmin oyuncu kadrosunda Kevin Costner'ı okuyunca filmi merak edip izlemeye başladım. Bana göre sıradan bir film oldu. Yorumları okuduğumda Taken serisini yapımcısı olan Luc Besson'nun bu filmin de yapımcısı olması ve sanki aynı şeyleri izliyormuşum izlenimi vermesi belki de bundandır.




Aksiyon filmlerinde benim için önemli olan iki şey var. Birincisi çekim kalitesi (Bu filmde bu iyiydi çünkü koşturma patlama gibi olaylarda orada olduğumu hissettirdi.) ikincisi ise sonu. (tabi sonu bana klasik geldi bilenen tahmin edilen sonlardan bu yüzden film bana sıradan geldi.)



Gelelim filmin konusuna:
Deneyimli, uzun yıllar CIA için çalışmış ajan Ethan Renner,  Kurt lakaplı ünlü bir silah kaçakçısını yakalama operasyonunda görevlendirilir. Bu kaçakçının bulunması ve yakalanması gerekmektedir ancak bu sanıldığı gibi kolay değildir. Bu görevde Renner kaçakçıyı vurur, ancak yakalayamaz. Çünkü görev sırasında hastalanır ve hastahaneye kaldırılır. Kaldırıldığı yerde, kanser olduğunu ve çok az ömrü kaldığını öğrenir.

Kanser olduğunu öğrendiğinde son günlerini, kendisinden uzak tuttuğu eski karısı ve genç kızının yaşadığı yer olan Paris'e gider, Tabiki kızı ona bir anda sarılmaz ama o son günlerini  kızı ile zaman geçirmek istediğini bilir. Kızı ile arasını düzeltmeye çalışırken bir yandan da Vivi Delay, ondan Kurt'u yakalamasını ister, tabi bunun karşılığında kanserine çare olacak ilacı Ethan'a verecektir.






Konusu bakımından adamın ölüp ölmeyeceği veya Kurt'un yakalanıp yakalanmayacağı merak edip izliyorsunuz. Oyunculuklar iyiydi. Film, 2014 yapımı olup McG yönetmenliğini yapmıştır. Kevin Costner, Amber Heard, Hailee Steinfeld, Connie Nielsen başrolleri paylaşmıştır.



Eğer boş zamanınızda bir film izlemek istiyorsanız ve film yorucu bir film olmamasını isterseniz bu filmi izleyebilirsiniz.





IMDb puanı: 6.2/10
Benim puanım: 7/10
Keyifli seyirler. :)

You Might Also Like

0 yorum