Kralın Seçimi

12:09:00

Eğer tarihte yaşanmış olayların filmlerini izlemeyi seviyorsanız yani tarihi filmleri (gerçekten yaşanmış olaylardan bahsediyorum) o zaman Kralın Seçimi'ne de şans verebilirsiniz.



Film konusu İkinci Dünya Savaşı yıllarında Hitler'in Norveç'i işgalini anlatır. 1940 yılında Blücher'in (Alman Savaş gemisi) Oslo'ya doğru yola çıkmasıyla başlar film.


Norveç işgal altındayken Kral Haakon VII'un bir karar vermesi gerekmektedir. Ya Almanların yani Hitler'in yanında olacaktır ya da Hitler'in karşısında. Ülkesinin geleceği Kral'ın seçimine bağlıdır.


Benim bu filmi sevmemim nedeni tarihi bir olayı anlatması oldu. Ben bu tarz filmleri izlemeyi çok severim. Hem bana bir şeyler kattığını düşünüyorum hem de günümüzde yaşanan olayları anlamama yardımcı oluyor.


Erik Poppe'nin yönetmenliğini yaptığı film 2016 yılında çekilmiştir. Gerek savaş sahneleri gerekse o dönemin gerçekliğini (dönemin araçları, kıyafetleri vs.) bana göre filmde güzel bir şekilde yansıtılmıştır.
Eğer izlemek isterseniz şans verebilirsiniz.


IMDb puanı : 7.4
Benim puanım: 9.0
Keyfili seyirler. :)

You Might Also Like

0 yorum