Benim Babam Benim Oğlum (Soshite Chichi Ni Naru)

11:11:00

Bu filmi izlerken sorulması gereken en önemli soru: Büyüttüğüm çocuk mu benim evladım yoksa kan bağım olan çocuk mu ?

Movie Suggestion XIX - Like Father, Like Son.



Hırslarının içinde boğulan bir iş adamının öyküsü ile karşınızdayım. Para ve başarı hırsıyla gözleri kararmış kendini bile görmeden önüne gelen her şeyi ezip geçecek bir hırsla yaşamaktayken birdenbire onu vuran varoluşçu krizin onu ele geçirmesini anlatır.

Bu kriz ise , 6 yıldır aslında bir başkasının oğlunu büyüttüğünün farkına varması , gerçek oğlunun doğum esnasında değiştirilmiş olduğunun farkına varmasıdır.


Zengin iş adamını etkileyen bir durum bir anda kan bağı olan evladının onunla yaşaması gerektiğini düşünmesine doğru ilerler. Çünkü ona göre gerçek oğlu kan bağı olan oğludur. İşte filmin etkileri burada başlar. 6 yaşındaki iki çocuğun bir anda kendilerini başka evlerde bulmaları ile...

ADIPALA MOVIE 14.

Birbirinden farklı karakterlere sahip iki adam birbirinden farklı iki çocuk ve en önemlisi ise birbirinden farklı iki kadın.. Tabi bu kadınların en önemli ortak özelliği ise ikisinin de anne olması.


6 yaşındaki iki çocuk bir anda kendilerini farklı dünyalarda bulurlar. İş adamının kan bağı olan oğlu "Annemi babamı istiyorum." demesi belki de başta sorduğumuz sorunun cevabını açık bir şekilde veriyordur.

Каков отец, таков и сын / Like Father, Like Son / Soshite Chichi ni Naru / ...

Filmin sonunda çocuklar onları büyüten ailelerin yanına gider. Fakat iş adamı da yaptığı hatanın farkındadır. Çünkü büyüttüğü çocuk onu görünce koşarak uzaklaşır.

The 10 Best Movies of Hirokazu Koreeda


O son sahne için bile izlenir bu film. İş adamının kendini bulması ve büyüttüğü oğlunun onun gerçek oğlu olduğunu anlamasını sağlayan bu sahne için.


Soshite Chichi ni Naru - Like Father, Like Son (2013) 35mm.


Hirokazu Koreeda'nın yönetmenliğini yaptığı bu filmi iyi ki izlemişim dedim. Beni etkileyen bir film oldu. Sonunda gözlerim sulandı. Oyunculuk çok iyiydi. Özellikle de iş adamı ve onun büyüttüğü çocuk..


IMBd puan 7.8.
Benim puanım 9.5
Keyifli seyirler dilerim. :)

You Might Also Like

0 yorum