Passengers (Yolcular)

18:16:00

Eğer dram filmlerini seviyorsanız bu filmi izlemenizi tavsiye ederim. Dram, gerilim ve romantizmin iç içe işlendiği film ABD'de 2008 yılında çekilmiştir.

Yolcular - Passengers Film izle.



Rodrigo García'nın yönettiği filmi; Anne Hathaway David Morse Patrick Wilson Clea DuVall Dianne Wiest başrolleri paylaşmıştır. Ben filmdeki oyuncuların oyunculuk yeteneklerini çok beğendim. Dram filmlerinde önemli olan o ruh halini filmi izlerken beni ele geçirmesi filmin yansıtmak istediği duyguyu ortaya koymuştur.

...(Anne Hathaway), hocası (Andre Braugher) tarafından korkunç bir uçak kaz...


Filmin konusu genç terapist Claire Summers (Anne Hathaway), hocası (Andre Braugher) tarafından korkunç bir uçak kazasından sağ kurtulan beş yolcuya danışmanlık yapmakla görevlendirilir. 




Böyle güç bir görev alan Claire’in yaşadığı zorluklar hastalarına yardım etmeye çalışır. Fakat bu durum bir anda farklı olayların ortaya çıkmasına neden olur. Bu olayları çözmeye çalışırken hastalarından biri yardım elini reddeder ve kazayı bahane ederek ona açık açık kur yapan Eric (Patrick Wilson) ile karşılaşması ve kalbinin yeni heyecanlara doğru yelken açmasını sağlar.



Claire Eric’le arasında mesleğinin gerektirdiği mesafeyi korumaya çabalarken, diğer hastalar kazaya dair "ve havayolları şirketinin resmi açıklamalarıyla çelişen" ayrıntıları anımsamak için mücadele vermektedirler. Havada gerçekleşen olası bir patlamayla ilgili anıları su yüzüne çıktığında, yolcular gizemli bir şekilde ortadan kaybolmaya; Claire de bu olayda havayollarının parmağı olduğundan şüphelenmeye başlar. Gerçeği açığa çıkarmaya kararlı olan Claire’in git gide içine çekildiği komplo ve Eric’le giderek derinleşen ilişkisi, kaderin şiddetli bir oyunuyla birbirine karışacaktır.


PASSENGERS Movie Photo Gallery.


Filmin sonunun bu şekilde biteceğini tahmin etmemiştim. Aslında Claire de o yolculardan biridir ve bu kazadan kimse kurtulmamıştır. İzlediğimiz Claire'in kendini bulma yolculuğuydu. Bu yüzden film beni etkiledi.
Passengers and polish.

Eğer bu tarz filmleri seviyorsanız kesinlikle öneririm.
IMDb'den 5.9 puan almıştır.
Benim puanım 9.1 .
Keyifli Seyirler. :)

You Might Also Like

0 yorum