Sevinç Yavuz Türk Seri Katiller

20:49:00

Seri katil nedir ? Ya da bizim etrafımızda niye seri katil olsun ? Seri Katiller hep uzaktadır görüşündeyiz. Malesef bu görüş yanlış. Seri katillerin özelliklerinden biri olan psikolojik bozukluk, insanlarda olduğu için ve Türkiye'de de insanlar yaşadığı için Seri Katiller her yerde olabilir.

Bu kitapda da 1960'dan günümüze kadar olan süreçte Türkiye'de yaşanmış Seri Katil cinayetleri bu kitapda anlatılmıştır. Eğer etkileniyorsanız kitabı okumanızı tavsiye etmem. Çünkü okuyacağınız her şey gerçek. Zaten son sayfalarda belgelerde mevcut. Ben okuduğumda "nasıl olabilir" diye okudum. Ve okurken kendimi "ya ben böyle şekilde ölseydim" "ya benim sevdiklerim böyle ölseydi" diye düşünürken buldum. Kendimi onlar ve sevdikleri yerine koydum. Ben ne yapacağımı bilmezdim galiba. Ama ben bu kitabı okumanızı tavsiye ederim. Bir çok seri katil vardır. Misyoner seri katiller en tehlikeli olanları çünkü bu dünyadaki bazı insanların temizlenmesi gerektiğini düşünürler. Bu yüzden gözlerini kırpmadan insan öldürürler. Hükmedici Seri Katiller, kurbanları üzerinde etkiye sahip olmak isterler. Şehvet Delisi Seri Katiller ise kendi  çıkarları için cinsel tatmin ve kişisel şiddet arasında ilişki kurar. Cinsel tatmine öldürmekle kavuşur. Fakat her katil seri katil değildir. Bu yüzden uzmanlar bir kaç özellikten dolayı onlara seri katil diyorlar. Bunlardan bazıları şunlardır:
•Günlük yaşamını devam ettiren kişiler olmalıdırlar.(Akıl hastaları seri katil sayılmaz)
• En az 3 cinayet aynı yöntem, silah ve benzer törenle işlenmiş olması gerekir.
• Kurbanlar genellikle tanınmamış kişiler arasından seçilmesi.
• Çoğunun çocukluğunda kötü muameleye veya tecavüze uğraması
"Türkiye'de son 10 yılda ne oldu? Nasıl ve ne zaman, bu korkunç kutunun kapağı açıldı? 2001'deki ekonomik kriz? Ya da yıllardır devam eden ve bitmek bilmeyen terör?  Ya da yolsuzluk ve gelir dağılımı eşitsizliği?"

You Might Also Like

0 yorum